Mille-feuille cu peste

Cu aceasta reteta,particip la provocarea Week-end cu spor gazduita deMonica
Am primit invitatia,am acceptat-o dar nu m-am gandit ca nu sunt acasa la mine, unde am toate cele necesare in bucatarie,incepand de la tot felul de condimente,pana la vase de prezentare;din cele trei propuneri,am ales Preparate cu peste pentru ca sunt fan peste si mi s-a parut o alegere mai usoara,avand in vedere problemele spuse mai sus
Sper sa fie multumita Monica,chiar daca am schimbat putin modul de preparare,asta datorita faptului ca unde sunt acum,( la copiii mei in Franta),nu se consuma nimic prajit(in reteta pestele trebuia prajit)
INGREDIENTE:4buc.file de peste,8rosii cherry,1ardei gras rosu,1ardei gras galben,1dovlecel,4catei de usturoi,4linguri ulei de susan,1lingura seminte de susan,eu am avut mix seminte de susan(albe si negre),1lamaie,sare,piper,salvie,rozmarin,3rosii mai mari pentru montat
Am taiat legumele rondele,le-am condimentat si le-am lasat pe o farfurie,la fel am procedat si cu pestele,l-am condimentat cu sare si piper,iar daca salvie si rozmarin am avut verde,le-am pus in pachet
In tava de la aragaz,pe hartie de copt,am pus rondele de dovlecei,bucati de ardei,rondele de rosii apoi pestele
A urmat deasupra alt rand de legume,deasupra alt peste iar la final tot legume
Alaturi am pus usturoi,salvie si rozmarin,am pus pe fiecare ulei,am impachetat cum am stiut eu mai bine apoi le-am lasat la cuptor 40min
Dupa acest timp,am desfacut pachetele si am mai lasat 10min sa se rumeneasca putin
S-a servit imediat pe farfurie,ornat cu seminte de susan,lamaie,rozmarin,cherry si salvie

A avut mare succes;multumesc Monica,sper sa-ti placa, chiar daca nu e reproducere perfecta!!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme