Chec cu fructe uscate

Acum vin cu o reteta de ceva dulce si am terminat pe ziua de azi ca m-am obosit deja!!
Am facut o revizuire a fructelor uscate,am scos ce am gasit si gata checul!!
INGREDIENTE:5oua,200g zahar,5linguri ulei,2mere,smochine uscate,1lamaie,1cana faina,1/2plic praf de copt,1lingurita amidon,kumquat confiate
Aceste fructe sunt rudele portocalei pentru ca au acelas gust,doar ca sunt foarte mici si au o forma ovala
Cam atat sunt de mici pentru persoanele care nu le cunosc
Merele curatate,rase,se pun intr-un bol si se stropesc cu zeama de lamaie;smochinele se taie cubulete se pun si ele intr-un bol si se amesteca cu amidon ca sa nu se lipeasca intre ele
Se bat albusurile cu un praf de sare si zahar,galbenusurile frecate cu ulei se toarna peste albusuri si se amesteca,se adauga faina cu praful de copt,cernuta si se amesteca usor



La sfarsit se adauga merele,smochinele,coaja de lamaie si se amesteca usor
Se rastoarna compozitia in forma de guguluf,deasupra se pun rondele de kumquat
si se lasa la cuptor la foc mic 50min;dupa ce s-a racit se pudreaza se taie si se serveste.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme