Supa crema de conopida

Voi continua cu retete de supe pentru ca am multe de recuperat,am ramas in urma rau de tot cu postarile pe aici;dar nu-i nimic imi revin eu!!!
Am facut supa asta pentru ca aveam ceva conopida tot de la gradina si nu mai stiam ce sa mai fac,imi epuizasem toata imaginatia dar intr-un tarziu, mi-am amintit ca supa nu am facut
AVEM NEVOIE DE:1conopida mica,1ceapa,1/2telina,10cm radacina de ghimbir,200ml smantana lichida,2catei de usturoi,sare,piper,2linguri ulei de masline
Conopida,ceapa,telina,ghimbir,usturoi,toate curatate,spalate,taiate,se pun la fiert in apa cu putina sare;dupa ce au fiert bine,se strecoara,se paseaza cu blenderul vertical,
se amesteca cu smantana si supa de la fiert,obtinand consistenta dorita,se pune din nou pe foc pentru 1-2clocote,se condimenteaza,apoi se serveste cu cateva picaturi de ulei deasupra si crutoane
Pofta buna!!
Pentru zilele de post,exista si smantana lichida vegetala,sau pentru ingrosare,adaugati la fiert 1-2cartofi.


Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme