Supa de legume cu paste de orez

Aceasta supa are si o poveste!!
Am fost in plimbare pe Dunare pe un frig de-ti cadea capul,impreuna cu copiii si nepotelele din Italia, care au venit la noi intr-o scurta vizita(cu treburi)
Dupa aceasta plimbare,nimeni nu a avut nimic de suferit,dar eu am cazut la pat cum se mai spune!!!eram singura(ei deja plecase),sotul si el plecat si uite asa mi-am petrecut 2zile doar cu medicamente,stand in pat!!
Mi-a adus vecina de langa casa care nici o data nu te lasa,un castronel cu supa de legume,o supa pe care eu nu o fac asa;sau eu eram slabita dupa boala si medicamente,sau intradevar a fost foarte buna;abia dupa ce am facut-o si eu mi-am dat seama ca intradevar a fost si este foarte buna!
AVEM NEVOIE DE:1ceapa,2morcovi,1rad.patrunjel,1/2telina,1/2ardei gras,1rosie ratacita prin frigider,3cartofi,2linguri ulei de masline,1lingura vegeta,1dovlecel,sare,paste de orez chinezesti
Toate legumele curatate,spalate,taiate,se pun la fiert in apa cat sa le cuprinda si vegeta;cartofii taiati in sferturi pentru ca dupa fierbere se pun in supa gata preparata.
Dupa ce totul este fiert bine,se paseaza,se condimenteaza,se pune din nou pe foc,se adauga pastele,se fierbe 2-3min,apoi se serveste fierbinte cu cateva picturi de ulei deasupra



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme