Sbriciolata

Sbriciolare in italiana inseamna a faramita,a face firimituri si dupa cum arata traducerea acest desert nu este alta ceva decat niste firimituri amestecate cu un sos.
Asa ceva am servit in Italia la un restaurant si fiind atat de simplu si delicios,l-am reprodus si eu;priviti desertul din restaurant
Si reproducerea mea,doar ca eu am pus in cupe
INGREDIENTE:1foaie dintr-un pachet de foi pentru cremsnit,1portie crema de lamaie,100g ciocolata topita,zahar pudra
Crema de lamaie:100ml zeama de lamaie3oua,150g zahar,125g unt,coaja rasa de la 1lamaie
Se pune intr-un vas pe foc zeama de lamaie,unt,jumatate din zahar iar dupa ce s-a topit,se adauga crema facuta din oua batute bine cu zaharul ramas,coaja rasa si se amesteca bine;se rastoarna in alt vas si se continua amestecatul pana se formeaza crema care trebuie sa curga,sa fie cu aspectul unui sos mai mult.
Intr-un bol se marunteste foaia de cremsnit se amesteca cu crema
se imparte compozitia in cupe,deasupra ciocolata topita in bain-marie sau microunde,zahar pudra apoi se serveste





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme