Paste umplute cu branza

Aceasta este tot o reteta italiana,o am de la Mihaela de mult dar nu am facut-o pana acum pentru ca nu am avut pastele potrivite;acum le-am gasit si doar cu gandul la aceasta reteta am stat pentru ca este incredibil de buna,e super buna!!!
INGREDIENTE:paste tubulare mari,200g mozzarella,200g ricotta,2linguri mazare fiarta si scursa,2oua fierte,1legatura de patrunjel,500g rosii sau 1cutie de rosii taiate in bulion,sare,piper
Se fierb cate 10paste in apa cu sare 3-4min apoi se scot in apa rece si din apa rece pe un platou sa se scurga;intr-un bol se amesteca ricotta cu putina sare,piper,mazarea,ouale date pe razatoare si se umplu pastele cu aceasta compozitie
Se pun pastele una langa alta in forme mici de sufleuri,unse cu unt si pe fundul lor mozzarella rasa,deasupra se pune 1-2felii de mozzarella apoi se da la cuptor pentru 15-20min
Atentie,nu se lasa prea mult in cuptor pentru ca aceste paste la final se rastoarna si daca se lipesc de fundul formelor,nu se mai pot rasturna.
Pentru sos,se pun rosiile pasate sau cutia de rosii in tigaia cu putin ulei pe foc,dupa ce a scazut se condimenteaza,se amesteca cu patrunjel tocat si se imparte pe farfurii,se rastoarna cate 1forma pe cate 1farfurie apoi se serveste cald.





4 comentarii:

  1. Mmmm,este o nebunie!! buna,buna de tot!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai tre'sa fie delicioase !
    Dar mazarea o pui fiarta intreaga sau o faci piure ?
    Deci sa merg sa caut canelonni.....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca sunt tare bune! Pofta mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu Sidy,pastele nu sunt caneloni!!!sunt mai scurte si cu diametrul mai mic;le-am luat de la L.D.L cand a fost saptamana italiana iar mazarea se pune intreaga doar fiarta
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme