Moelleux au chocolat

Am cumparat o cutie cu tot ce trebuie pentru aceasta prajitura dar eu stiu ca moelleux inseamna moale in franceza,insa prajitura mi-a iesit ca o prajitura normala,ca un chec aproape in schimb gustul a fost irezistibil!De fapt nici poza de pe cutie nu are mijlocul moale,inseamna ca nu am gresit.
Cu aceasta reteta,am ajuns la numarul de 1200 pe blog;frumoasa activitate nu??
AVEM NEVOIE DE:
1plic praf pentru prajitura
3oua
200ml smantana lichida
12 biscuiti amaretti
50g zahar pudra

Cum se procedeaza:
Intr-un castron se rastoarna plicul cu praf pentru prajitura,se adauga ouale,smantana lichida,se mixeaza 2min la viteza mica apoi 2-3min la viteza maxima;se adauga biscuitii sfaramati,si se amesteca cu lingura;
Se rastoarna compozitia in forma rotunda,deasupra se pudreaza zaharul si se lasa la cuptor la foc mic 45min,pana se crapa suprafata
Dupa ce s-a racit,se scoate din forma,se taie si se serveste.


Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme