Varza verde cu ciolan afumat

Am butoiul aproape plin cu varza murata,dar mie mi s-a facut pofta de varza verde,asa ca mi-am cumparat tot ce e necesar si m-am pus pe treaba.
AVEM NEVOIE DE:
3kg de varza verde
1ciolan afumat
1ceapa
1ceasca cu bulion de ardei facut in casa
1cana suc de rosii
3linguri ulei
2catei de usturoi
1crenguta cimbru uscat
1lingurita sare de lamaie
sare,piper
1lingura vegeta
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune ciolanul intr-un vas cu apa pe foc si se lasa 20min sa fiarba,se scoate apoi se taie carnea de pe os si se lasa deoparte
Intr-un tuci se pune ceapa sa se caleasca taiata julien,se adauga bulionul de ardei,varza care in prealabil a fost taiata fin si frecata putin cu amestecul de vegeta si sare de lamaie,se adauga 1-2cani cu apa si se lasa la fiert 15min
Dupa acest timp se adauga carnea,se condimenteaza dupa gust,usturoiul zdrobit,se amesteca bine apoi se rastoarna intr-o tava,se adauga crenguta de cimbru
si se lasa la cuptor la foc mic 1h
Se serveste cu mamaliguta si ardei iute.






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme