Curry verde cu fructe de mare

Am ajuns si la fundul borcanului cum se spune!am impartit un borcan cu pasta verde de curry pentru trei retete iar acum am ajuns la ultima

AVEM NEVOIE DE:
150g creveti
150g scoici
4linguri pasta verde de curry
200ml lapte de cocos
2linguri sos de peste NUOC MAM
4catei de usturoi
4fire de ceapa verde
1/2ardei gras rosu
2linguri ulei de arahide
paste de orez

CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei incins se pune usturoiul taiat marunt,apoi fructele de mare dezghetate,ceapa verde taiata oblic de 2cm,ardeiul gras taiat fasii,

se amesteca bine iar dupa 2min se rastoarna intr-un bol
In alt vas,se pune laptele de cocos,pasta de curry,sosul de peste,

se amesteca bine cu focul mic,se potriveste de gust iar dupa ce s-a ingrosat se adauga fructele de mare

se mai lasa 1-2min apoi se opreste focul;se serveste cu paste de orez fierte si scurse   si frunze de ceapa verde deasupra

Pofta buna!





2 comentarii:

  1. Ce de culori! Arata tare bine si este atat de apetisant! Eu nu prea gatesc in stil asiatic, pentru ca nu am adepti in familie... Doar fata manca asa ceva, dar cum ea nu este acasa...Dar recunosc ca acum am inghitit in sec citind reteta ta. Faci minuni in bucataria ta, Lulu! O zi frumoasa! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viky draga mea,eu sunt fan mancaruri asiatice,dar aceasta pasta de curry verde este incredibi de buna;pacat ca nu se gaseste si pe la noi!pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme