Prajitura cu gris

Am vazut pe FB diferite postari cu astfel de prajitura;mi s-a parut interesanta iar dupa aspect,delicioasa.M-am inspirat si eu de la ele si in functie de ingredientele avute,am reusit sa pregatesc aceasta minunata prajitura;este chiar mai mult decat delicioasa.
AVEM NEVOIE DE:
3oua
6linguri zahar
9linguri gris
un praf de sare
50g stafide(eu am pus cubulete mici de papaia confiata)
SIROP:
500ml lapte rece
2plicuri zahar vanilat

CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste o bezea din albusuri frecate cu un praf de sare;galbenusurile frecate cu zahar pana devin albicioase si pufoase,se amesteca cu gris,apoi cu bezea iar la sfarsit se incorporeaza usor stafidele

Se rastoarna compozitia intr-o tava mica unsa cu ulei si tapetata cu faina
Se tine la cuptor la foc mic pana trece testul cu scobitoarea(30-40min),se scoate tava din cuptor,se rastoarna deasupra laptele rece amestecat cu zahar vanilat,se mai lasa la cuptor 5min apoi se opreste focul dar tava ramane acolo sa se raceasca
dupa ce s-a racit,se pudreaza cu zahar pudra,se taie cubulete iar deasupra se pun fructe din dulceata sau alte fructe proaspete.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme