Budinca de cozonac cu fructe de padure

Mi-a ramas un cozonac de la ziua lui Costel si am facut aceasta budinca senzationala!!!! de regula,acest fel de budinca din cozonac mai uscat,se pregateste la fel,fie ca-i facuta de mine sau o bloggerita de 5stele,difera doar cantitatile,in functie de cozonac.
Eu am pus deasupra si fructe de padure de la congelator,si rezultatul a fost asa cum bine am spus,senzational;un gust dulce-acrisor,combinat cu toate aromele de la fructe si de la cozonac!
Daca aveam inghetata la momentul respectiv,era si mai senzational,calda budinca,inghetata rece....mmmmm,merita incercata!!
AVEM NEVOIE DE:1cozonac mare si uscat
500ml lapte
6oua
200ml smantana
esenta de vanilie
fructe de padure sau alte fructe proaspete
CUM SE PROCEDEAZA:
Cozonacul taiat in felii mai groase apoi rupt,se pune intr-un castron,
se rastoarna ouale batute si amestecate cu smantana,lapte,vanilie;dupa ce bucatile de cozonac au fost amestecate bine,se rastoarna in tava
deasupra se pun fructele de padure apoi se lasa la cuptor 40min la foc mic
Dupa ce s-a racit,se taie in tava,se pune pe farfurie si se serveste cu inghetata sau fructe proaspete


Aici am facut reteta cu cozonac ramas de la revelion!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme