Dulceata de flori de soc

Nu am facut nici o data asa ceva,nu am avut ocazia sa mananc asa ceva,dar anul asta m-am hotarat sa incerc si eu.Am in lista mea de bloguri  Retete fel de fel si probabil ca Iuliana tocmai pregatise si ea aceasta dulceata,asa ca am intrat,am vazut si m-am pus pe treaba;multumesc Iuliana Florentina Avram,o dulceata parfumata si delicioasa.
AVEM NEVOIE DE:3-400g flori de soc curatate
1kg de zahar
1kg de apa
1lamaie mare
CUM SE PROCEDEAZA:Buchetelele de flori spalate sub jet de apa rece,se desprind florile ajutandu-ne de o furculita pentru a ne usura munca
Intr-un vas se pune pe foc apa,coaja de lamaie curatata ca pe mar dar fara partea alba si zahar;cand acesta s-a topit,iar siropul incepe sa se lege,
se adauga florile si se lasa la fiert,pana ce florile nu mai stau la suprafata;
Se scot cojile de lamaie,se adauga sucul de lamaie,se amesteca apoi se pune dulceata fierbinte in borcane se infileteaza capacele si se depoziteaza in camara.

In aceste borcane e aceeasi dulceata,aceeasi reteta,doar ca am lasat-o la fiert mai mult(se vede dupa culoare);este un deliciu,spui ca mananci miere de albine!

Anul 2021

Pentru ca avem la gradina un soc mic in fiecare an pregatesc cate ceva bun si daca tot s-a terminat dulceata de anul trecut,am facut alta doar ca de aceasta data am uitat putin de ea pe foc dar nu a fost probleme







De borcane am uitat!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme