Dulceata de trandafiri2

Mai am o reteta de astfel de dulceata dar de aceasta data am vrut sa fac si eu ceva dar nu mi-a reusit;am vazut pe FB la Cerasela Zaharie o reteta de dulceata din care scotea si sirop de trandafiri;foarte tare,era o reteta 2in1 cum se spune dar eu nu am avut suficient zahar si m-am lasat pagubasa,am facut doar dulceata
AVEM NEVOIE DE:500g petale de trandafiri speciali de dulceata
2l de apa
1,5kg de zahar
1lingura sare de lamaie
150ml apa de flori de trandafiri
CUM SE PROCEDEAZA:Petalele taiate partea alba,spalate repede,scurse,se pun intr-un vas,se adauga 1cana cu apa rece,sarea de lamaie,se amesteca bine,se acopera cu folie alimentara si se lasa la frigider pana a doua zi
In oala cu apa se pune zaharul,se lasa pe foc pana se leaga,se adauga petalele cu tot cu apa in care au stat si se fierbe dulceata pana cand petalele nu mai stau la suprafata
Se pune pe o farfurie o lingurita din dulceata,se lasa la frigider iar daca este legata,dulceata este gata;atunci se adauga apa din flori de trandafiri
se mai lasa pe foc pentru 1-2clocote apoi se opreste focul
si se pune dulceata fierbinte in borcane,se infileteaza capacele si se depoziteaza la camara




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme