Mango curd

De fapt,aceasta este o crema de mango,care poate fi folosita la pregatirea altor prajituri in care se pune crema sau la torturi;astfel de creme se pot face din orice alte fructe,procedeul fiind cam acelas,depinde doar de cat ce dulci sau zemoase sunt fructele
Eu vreau sa fac o prajitura pentru ziua nepotului mare, am facut aceasta crema pentru ca-mi doresc ceva special(sa vad daca-mi iese!!!!!)
AVEM NEVOIE DE: 2 mango
3linguri suc de lamaie
1/2cana cu zahar brun
4galbenusuri
80g unt

CUM SE PROCEDEAZA:
Mango curatat de coaja,taiat cubulete,se pune in blender si se paseaza fin
Daca vi se pare ca nu e prea fin,piureul se trece prin sita apoi se amesteca cu zeama de lamaie,se rastoarna intr-un vas,se pune pe bain-marie,se adauga galbenusurile frecate bine cu zahar si se amesteca  pana se ingroasa
se da vasul deoparte si se incorporeaza cate un cubulet de unt,amestecand continuu;
se acopera cu folie alimentara direct pe crema sa nu prinda crusta si se lasa la frigider pana a doua zi,cand se pune in borcan bine sigilat si se tine la frigider pana la 1saptamana.





2 comentarii:

  1. Musai tre'sa fie o minunatie !
    Din cele doua mango ti-a iesit atat cat se vede in corcanel ?
    Te tzuc soro !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Sidy,atat mi-a iesit din 2fructe de mango;eu zic ca-i destul de mult;am facut prajitura si mai am pentru o alta prajitura;trebuie sa-l incerci si tu ca-i o nebunie de crema!
    pup soro!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme