Mini clafoutis cu visine

Imi place desertul frantuzesc Clafoutis;de aceasta data am facut mini clafoutis dar e la fel de bun si pentru ca mai am cateva visine la congelator,le-am folosit ca se apropie cu pasi repezi recolta noua.
De unde am luat reteta,nici eu nu mai stiu,persoana respectiva nu trebuia sa-i spuna clafoutis pentru ca  rezultatul nu are nici o legatura cu clafoutis!
 
AVEM NEVOIE DE:4oua
4linguri de zahar brun
3linguri faina
2linguri cu fulgi de ovaz
300ml lapte
coaja rasa de lamaie
1lingura ghimbir ras proaspat
1praf de copt
zahar vanilat
visine
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine ouale cu un praf de sare,zahar si arome,se adauga apoi faina cu praful de copt,fulgii de ovaz si ghimbirul ras iar la sfarsit laptele amestecand usor cu telul sau o lingura

Dupa omogenizare se lasa deoparte sa se odihneasca 5-10min apoi se imparte compozitia in forme mici sau o forma de tarta,deasupra se pun visine si se lasa la cuptor la foc mic 45-50min
Dupa ce s-au copt se pudreaza cu zahar.
Nu seamana cu clafoutis,mai degraba sunt briose dar....asta-i reteta!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme