Piept de pui tailandez

A fost  veselie mare pe capul meu cand am gasit si la noi Pasta de curry verde;va spusesem la retetele din urma ca mi-a trimis Ana din Franta un borcan cu asemenea pasta si nu stiam cum sa fac economie,sa pun mai putin,atat de gustoasa era mancarea.
Ei,cu pasta cumparata acum,m-am dezumflat!!!nu stiu ce ingrediente au folosit respectivii chinezi,ca nu avea nici gust,nici aroma,doar culoare si iuteala!!
Pana la urma,mi-a iesit o farfurie gustoasa doar cu restul ingredientelor adaugate la reteta.
AVEM NEVOIE DE:1cutie lapte de cocos
2piepti de pui
150ml pasta de curry verde
2linguri sos de soia
sare,piper(la nevoie)
1punga mix de legume
orez tailandez rosu
CUM SE PROCEDEAZA:Intr-un vas se pune laptele de cocos la fiert impreuna cu pieptul taiat julien
dupa 15min se adauga pasta de curry,sosul de soia,sare,piper daca e nevoie,
punga cu legume iar dupa 5min se opreste focul
Pentru garnitura,se pune intr-un vas cu apa mai multa si sare,1ceasca cu orez
Se lasa la fiert cu capac pentru a nu-i disparea culoarea,dupa ce orezul este fiert,se strecoara,dupa ce s-a scurs bine,se rastoarna pe farfurie iar alaturi puiul tailandez.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme