Sufleu de capsuni

De regula ce am facut eu aici este o spuma de capsune
Acum fac o paranteza cu privire la acest cuvant,la felul cum se scrie;si pe mine ma irita cand vad scris aproape peste tot CAPSUNI!!
Dragelor capsuna este de genul feminin,adica o capsuna,doua capsune!!!eu stiam deja dar pentru siguranta am consultat DEX-ul si a spus la fel,dar nici scris capsuni nu este gresit;bun,am inteles dar cum am citit pe un blog la o reteta,nu mai stiu unde ca:" se pun doi,trei capsuni deasupra",este inadmisibil!!
Nu sunt in masura sa dau lectii aici dar totusi,putina gramatica este bine sa stim pentru ca retetele sunt citite de foarte multe persoane mai mult sau mai putin trecute prin scoli!
Acum sa trecem la ale noastre;cum spuneam,acest sufleu se putea servi si drept spuma dar eu am pus-o la cuptor si va spun ca a fost senzational,dar rece de la frigider a fost si mai senzational!
AVEM NEVOIE DE:
8albusuri
500g capsune
1cana cu zahar pudra
1lingura unt
esenta de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Capsunele curatate,spalate,scurse,se paseaza cu blenderul apoi se trec prin sita,piureul obtinut se amesteca cu 1/2cana cu zahar pana se topeste
iar in final se incorporeaza in albusurile batute spuma cu un praf de sare si restul de zahar
Se ung cu unt formele,
se imparte spuma in fiecare,cu lama unui cutit se trece pe deasupra fiecaruia sa se niveleze suprafata
apoi se tin la cuptor 10-15min;asa aratau cand le-am scos din cuptor
Dupa cateva minute(sa se aseze)se pun la frigider apoi se servesc pudrate cu zahar si cate o capsuna deasupra








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme