Minitarte cu pepene

De cand cu aceste conserve care nu se mai termina,parca mi-era dor sa mai fac si ceva dulce;am facut dar tot pe fuga pentru ca m-asteptau vinetele sa le coc!!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj(eu am avut aceste minitarte din comert,ceea ce va recomand si voua pentru ca in 10min a-ti terminat desertul in cazul in care aveti un musafir neprevazut)
1/2pepene galben
1/2pepene rosu
250g smantana fermentata sau iaurt grecesc
1lingurita miere
50g biscuiti amaretti sau biscuiti cu scortisoara Speculos
cateva frunze de menta
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru cine doreste sa pregateasca formele din foitaj,se tapeteaza formele de minitarte cu aluat,se inteapa fundul cu o furculita,se pune o hartie de copt deasupra,apoi boabe de fasole si se lasa 10min la cuptor apoi se scot sa se raceasca
Se decupeaza mici sfere din ambii pepeni cu aparatul special
Intr-un bol se amesteca smantana cu biscuitii pisati,mierea de albine,se pun in formele racite sau cele cumparate cate 2-3linguri
deasupra se dispun sferele de pepene,se presara frunze de menta tocate marunt apoi se lasa la frigider pana la servire
Trebuiau mai multe sfere de pepene dar voi avea in vedere data viitoare;sper sa-mi fac timp!!oricum e o nebunie!!!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme