Nectar de pere

Am facut acest nectar pentru nepotica din Franta care are probleme cu constipatia iar acest nectar mai ales ca nu are conservanti,este foarte bun pentru ea si nu numai!
AVEM NEVOIE DE:
5kg pere
250g zahar
cateva cristale de sare de mare(cine ma urmareste,poate a observat ca eu pun la orice dulce cateva cristale de sare de mare,dupa modelul "Sarea in bucate"!😂
1lamaie

CUM SE PROCEDEAZA:
Perele curatate de coaja si seminte,taiate,se pun intr-o oala,se acopera cu apa,se adauga zahar si se lasa la fiert incet 30-45min
Dupa acest timp,se scurg,perele se pun in blender
iar dupa ce toate s-au pasat,piureul obtinut se trece prin sita
se amesteca cu zeama de la fiert si se pune din nou pe foc,
se adauga zeama de lamaie,se potriveste de gust iar dupa cateva minute de fiert,se pune fierbinte in sticle,se racesc in patura,apoi se depoziteaza la camara
Bineinteles ca am facut proba cu nectarul ramas in oala;impreuna cu cubulete de gheata refolosibile,a fost excelent!
In fiecare an pregatesc acest nectar dar nu mai postez pentru ca nu am schimbat reteta,nici nu am dece s-o schimb,doar daca am poze mai altfel  dar se pare ca nu!aici in acest an,2017









0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme