Tarta cu branza si rosii

Mi-a ramas tot de la copiii ceva branzeturi si le-am folosit la aceasta tarta;am pus cam multa (ca sa scap de ea) si a fost destul de sarata,asa ca imediat a parasit casa mea spre nepot!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
500g rosii cherry
100g branza Gorgonzola dulce si picanta
6oua
busuioc verde
250g smantana
50g muschi tiganesc sau orice art preparat,eu pe asta l-am avut
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Se tapeteaza o tava cu aluat,se pun rosiile spalate si bine scurse,muschiul taiat cubulete
apoi bucatele de branza,frunze de busuioc
se toarna deasupra ouale batute cu smantana si piper
apoi se lasa la cuptor 30-40min iar dupa ce s-a racit se serveste



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme