Trandafir cu branza si ciocolata

Am aceasta forma achizitionata de foarte mult timp,uitasem de ea pana acum cand am vazut-o prin zecile de alte forme si am pus-o la treaba.Nu stiu daca oficial se potriveste branza cu ciocolata,dar am pus aceste pepite asa pentru aspectul din interior iar deasupra nu trebuia sosul de ciocolata pentru ca i-am stricat aspectul!!Vedeti ce critica sunt cu mine??
AVEM NEVOIE DE:
6oua
200g zahar pudra
1pachet de unt
250g branza ricotta sau alta branza proaspata
250g faina
1plic praf de copt
2plicuri zahar vanilat
2linguri pepite de ciocolata
SOS:
100ml smantana lichida
100g ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile batute spuma cu jumatate din zahar si un praf de sare;Se bate apoi untul moale cu zaharul ramas si zahar vanilat iar dupa ce a devenit o crema pufoasa,se adauga galbenusurile pe rand mixand energic dupa fiecare,apoi branza cate o lingura,faina cernuta cu praful de copt iar la final se incorporeaza albusurile amestecand usor cu spatula apoi pepitele de ciocolata
Se rastoarna compozitia in forma
si se lasa la cuptor la foc mic 45min;dupa ce s-a rumenit si am facut testul cu scobitoarea
se rastoarna pe un platou si se toarna sosul de ciocolata deasupra,sos facut din smantana cu ciocolata rupta amestecata intr-un vas pe foc mic pana se omogenizeaza
Dupa ce s-a racit se taie si se serveste.









Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme