Supa crema de ceapa

Nu va asteptati sa gasiti adevarata supa de ceapa frantuzeasca,nu,este o supa crema obisnuita cum de altfel sunt toate supele mele,gustoase si hranitoare!

 




Am ramas foarte uimita de mine,care nici nu voiam sa aud de aceste supe,acum parca as manca in fiecare zi;nu mi-am putut imagina ce gust bun au si cat de hranitoare sunt.
AVEM NEVOIE DE:400g ceapa(eu am pus si 1praz mai mic),1cana cu vin alb,2linguri unt,1morcov,1pastarnac,5linguri smantana,sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:Ceapa curatata,taiata julien iar prazul rondele,le-am calit in unt cu 1/2lingurita de sare iar dupa ce s-a aurit am adaugat vinul si am lasat la fiert 5min;intr-o olita am pus zarzavatul curatat,taiat rondele sa fiarba;cand a inceput sa clocoteasca am rasturnat ceapa si am lasat sa fiarba incet cu capac 20min,dupa care am strecurat,legumele le-am pasat cu blenderul vertical,am rasturnat peste supa,am condimentat iar intr-un vas cu smantana am luat cate un polonic din supa si am subtiat smantana dupa care am rasturnat-o in oala;se serveste cu crutoane de paine;de aceasta data am facut eu crutoanele;am stropit felii de paine cu ulei de masline le-am prajit apoi am taiat cubulete.de asemenea cine doreste poate pune deasupra cascaval ras.

Pentru ca morcovul pe care l-am pus a fost destul de mare si foarte colorat,supa mi-a iesit putin portocalie,cand trebuia sa fie alba;voi tine cont data viitoare.
Pofta buna si sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme