Supa crema de ceapa






Am ramas foarte uimita de mine,care nici nu vroiam sa aud de aceste supe,acum parca as manca in fiecare zi;nu mi-am putut imagina ce gust bun au si cat de hranitoare sunt.
AVEM NEVOIE DE:400g ceapa(eu am pus si 1praz mai mic),1cana cu vin alb,2linguri unt,1morcov,1pastarnac,5linguri smantana,sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:Ceapa curatata,taiata julien iar prazul rondele,le-am calit in unt cu 1/2lingurita de sare iar dupa ce s-a aurit am adaugat vinul si am lasat la fiert 5min;intr-o olita am pus zarzavatul curatat,taiat rondele sa fiarba;cand a inceput sa clocoteasca am rasturnat ceapa si am lasat sa fiarba incet cu capac 20min,dupa care am strecurat,legumele le-am pasat cu blenderul vertical,am rasturnat peste supa,am condimentat iar intr-un vas cu smantana am luat cate un polonic din supa si am subtiat smantana dupa care am rasturnat-o in oala;se serveste cu crutoane de paine;de aceasta data am facut eu crutoanele;am stropit felii de paine cu ulei de masline le-am prajit apoi am taiat cubulete.de asemenea cine doreste poate pune deasupra cascaval ras.
Pentru ca morcovul pe care l-am pus a fost destul de mare si foarte colorat,supa mi-a iesit putin portocalie,cand trebuia sa fie alba;voi tine cont data viitoare.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate