Chec cu branza si capsune

Hmmm,am facut checul asta frantuzesc si am pus capsune am crezut ca fiind mari,si felia de chec va avea o culoare mai frumoasa dar m-am inselat;am mai facut retete cu fructe congelate dar parca totusi aveau o culoare cat de cat acolo, macar un roze... dar de data asta,nimic!!!(trebuia sa pun zmeura!)
AVEM NEVOIE DE:
200g capsune congelate
3oua
125g branza mascarpone
125ml smantana lchida
200g zahar pudra
1plic zahar vanilat
1lingurita praf de copt
150g faina
100g amidon
sare

CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas se amesteca bine branza cu un praf de sare,smantana,zaharul,zaharul vanilat,pana rezulta o crema fina;se adauga ouale pe rand mixand energic apoi faina cernuta cu amidon si praf de copt

 Se amesteca bine iar dupa omogenizare se rastoarna in tava de chec unsa cu unt si tapetata cu faina(eu folosesc tavi de silicon si nu mai e nevoie sa le ung) jumatate din compoztie,deasupra se pun capsunele
se acopera cu restul de aluat
apoi se lasa la cuptor la foc mic 1h;din aceste ingrediente eu am facut doua checuri pentru ca tavile mele sunt mici
Dupa ce s-au racit se scot pe un platou se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste.
Delicios!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme