Cornuri cu ciocolata si nuca

Pentru un dulce la biserica la botezul nepotelului,printre alte minuni am pregatit si aceste cornuri delicioase si foarte simple!
AVEM NEVOIE DE:
aluat de foitaj
Umplutura1:
1borcan cu finetti sau nutella
1cana cu nuca macinata
Umplutura2:
500g mere
1lingura cu scortisoara
50g unt
3linguri zahar(dupa gust)
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste mai intai umplutura de mere pentru ca trebuie sa fie rece;merele curatate de coaja se rad pe razatoarea cu ochiuri mari,se calesc in unt impreuna cu zahar,dupa ce a scazut sucul din ele si dupa ce s-au racit,se adauga scortisoara si vanilia iar dupa omogenizare se lucreaza.
Eu cu mere nu am facut poze pentru ca timpul meu era limitat dar se procedeaza la fel ca si cu umplutura de finetti
Aluatul se desface din hartia protectoare,se imparte in triunghiuri,se pune pe fiecare triunghi cate 1lingurita de finetti 
sau mere,deasupra se presara nuca macinata
  se ruleaza fiecare si se pun pe tava de la aragaz cu hartie de copt
Se lasa 5-6min(depinde de cuptor),la foc mare apoi se scot pe un platou si se pudreaza cu zahar ceea ce eu nu am avut!
Un alt an,alte poze,aceeasi reteta,de aceasta data sunt pregatite de Livia nepotica!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme