Musaca cu dovlecei si peste

Aceasta reteta este preferata nepotelei Eva pentru ca altfel nu mananca pestele,trebuie sa fie combinat cu ceva(stim cu totii ca are un miros specific) si m-am gandit s-o postez aici poate mai exista vreun parinte cu copii carora nu le place pestele si totusi trebuie sa manance pentru ca organismul are nevoie si de Omega3
AVEM NEVOIE DE:
1-2fileuri de peste
1ceapa mica
2dovlecei
1catel mic de usturoi(optional)
1morcov
1cana suc de rosii
1lingura cu bulgur(special pentru copii),la noi nu se gaseste asa ceva dar poate fi inlocuit cu orez mai marunt
sare,putin cimbru
1ou
Asa arata punga cu bulgur.
CUM SE PROCEDEAZA:
Un vas termorezistent mic se unge cu putin ulei apoi se pun rondele de dovlecel curatat de coaja si pudrat cu putina sare
avand grija ca toate golurile sa fie acoperite cu dovlecel
Intr-un vas se pune fileul de peste taiat cubulete,ATENTIE la oase!! se indeparteaza portiunea mai groasa unde se gasesc oase multe si marunte

 
 se amesteca cu ceapa taiata foarte marunt,usturoiul de asemenea,morcovul curatat si ras pe razatoarea cu ochiuri mici,sare,putin cimbru,oul batut si bulgur;se omogenizeaza totul
apoi se rastoarna in vas peste rondelele de dovlecel si se niveleaza suprafata
se acopera cu rondele de dovlecel la fel dispuse sa acopere toata umplutura iar deasupra se rastoarna sucul de rosii
Eu in lipsa sucului de rosii(am plecat de acasa cu putine sticle,nu mi-am imaginat ca se termina asa repede!!),am fiert cateva rosii
le-am curatat de coaja,stors de seminte apoi le-am pasat fin cu blenderul vertical dar fiind gros,am adaugat si 1pahar cu apa pentru ca trebuie sa fie suficient lichid in vas ca sa fiarba bine dovlecelul
Se acopera vasul,in lipsa unui capac se acopera cu folie de aluminiu
si se lasa la cuptor la foc mic 45min
apoi serveste copilul cald sau rece

Pofta buna!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme