Supa rece de avocado

Am adus cu noi  din Franta multe fructe de avocado iar acum trebuie sa le pregatesc pentru ca au inceput sa devina moi;asa ca am luat repede revistele,am cautat reteta si am gasit nu una ci mai multe,acum sa vad daca-mi ajung fructele ca tare apetisante sunt!

AVEM NEVOIE DE:
5avocado bine coapte
2lamai verzi
1lingura boabe de piper rosu
3catei de usturoi
500ml supa de pui 
150ml smantana lichida
sare
crutoane pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un vas pe foc supa impreuna cu usturoiul curatat si boabele de piper iar dupa 10min se da vasul deoparte
Se strecoara,supa se lasa deoparte in vas,usturoiul si piperul se pun impreuna cu pulpa de la 4 avocado,putina sare, zeama de la 1lime, smantana intr-un bol si se paseaza cu blenderul vertical

 Piureul rezultat,se amesteca cu supa oprita, pana la consistenta dorita,de asemenea se mai adauga sare si zeama de lime dupa gustul fiecaruia
Apoi se serveste cu crutoane si ornata cu felii subtiri de avocado ramas si boabe de piper rosu
Un gust extra!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme