Cafea cu perle de tapioca

Imi plac perlutele de tapioca,imi place budinca,am pus si in supa,am facut si o garnitura la un gratar,acum si in combinatie cu cafea.
Am vazut asa ceva pe FB de foarte mult timp,sa ma ierte cine a postat-o ca nu-i pot multumi,pentru ca asa mi se pare normal,dar nu mai stiu!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu cafea gata pregatita,rece de la frigider si fara zahar
1lingura perle de tapioca
1/2lingurita scortisoara
1lingura sirop de artar
50ml lapte condensat
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un vas cu 200ml apa,tapioca si scortisoara,se fierbe 10-15min,se strecoara,se pune intr-un pahar,se toarna cafeaua rece,laptele,siropul si se serveste optional cu gheata




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme