Pilaf cu ciuperci galbiori si chiftelute

Este a doua oara cand cumpar astfel de ciuperci si-mi plac,de fapt toate felurile de ciuperci imi plac dar pe primul loc sunt ciupercile pleurotus
De cumparat le-am cumparat dar acum ce fac cu ele pentru ca mancare deja aveam si nu vroiam sa le pun la congelator si uite asa cu gandurile mele,hop mi-a sarit in minte acest pilaf care in general vorbind,este o nebunie,cel putin mie-mi place foarte mult;sa ai prin congelator stransa cum fac eu si ceva grasime de pasare,mmmm!!
AVEM NEVOIE DE:
Pentru chiftelute:
500g carne tocata
1ceapa
3-4catei de usturoi
verdeata
sare
piper
cimbru
2oua
1cartof fiert
2oua
1ceasca cu faina
ulei pentru prajit
 Pentru pilaf:
250g ciuperci galbiori
1ceapa
20ml ulei sau alta grasime de pasare
1ceasca cu orez
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca bine carnea cu ceapa tocata foarte marunt,usturoiul bine pisat,cartoful bine fiert si pasat(nu-mi plac chiftelutele tari si pun un cartof fiert in loc de paine),apoi verdeata tocata marunt,sare,piper dupa gust,putin cimbru,ouale batute separat iar dupa omogenizare,se fac chiftelute rotunde sau plate,se trec prin faina si se prajesc in ulei apoi se scot pe hartie de bucatarie 
Pentru pilaf in cratita cu ulei se pune ceapa si ciupercile bine spalate si feliate,
dupa ce a scazut apa din ele se adauga 4cesti cu apa si se lasa pe foc 5min apoi se adauga orezul spalat,1/2lingurita cu sare,se lasa focul foarte mic si se fierbe cu capac 15-20min;dupa acest timp se mai potriveste de gust apoi se opreste focul
Se serveste pe farfurie un inel de pilaf si alaturi chiftelute si ardei copti





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme