Sos de ardei cu rosii

In fiecare an imi vine in minte cate o metoda de pregatit conservele pentru iarna.
Uite asa si aceasta reteta am imbunatatit-o si anume,pana acum le treceam doar prin masina de tocat,ei bine acum le-am pasat si cu blenderul vertical,direct in vas si a iesit un sos de-l pui pe paine,bun,bun de tot.
AVEM NEVOIE DE:
ardei kapia
rosii bine coapte
ardei iuti rosii
aspirine
CUM SE PROCEDEAZA:
Ardeii spalati,curatati de seminte si cotoare,ardeiii iuti de asemenea,rosiile spalate,scoase partea unde sta codita apoi stoarse de zeama si seminte,le-am tocat la masina cu sita cea mai mica
 
 Totul pus in oala pe foc
Dupa 15-20min de fiert,dau oala deoparte, bag blenderul vertical si uite asa-mi rezulta o pasta fina;pun din nou pe foc si continui fierberea pana consider eu ca-mi place de gros sosul.
Eu de aceasta data nu am pus nici zahar,nici sare pentru ca avea un gust extraordinar si nu am vrut sa-l stric,asa ca am pus sosul in sticle
in fiecare am pus cate o aspirina,am infiletat bine capacele apoi am fiert sticlele 1h dupa care le-am racit in patura.
Nu am etichetat sticlele pentru ca nu fac in cantitati industriale si stiu foarte bine ce am in ele iar fetele nu vor asa ceva,doar suc de rosii!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme