Rata cu sos de rosii

Am avut o rata de la tara,din tacam am facut o supa iar pieptul si pulpele mancarica asta buna de tot.
AVEM NEVOIE DE:
Carne de rata,puteti pune chiar o rata ca nu sunt mari si daca sunteti mai multi la masa,e tocmai potrivita
500g rosii,eu daca am din belsug,am folosit cherry
1-2ardei kapia
4catei de usturoi
1ceapa
20ml ulei
sare
piper
putin cimbru
dafin
cartofi pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Se fierbe carnea 30-40min adunand spuma care se formeaza apoi se scoate pe o farfurie fara sa fie aruncata apa.Se prajeste putin pe ambele parti apoi se scoate iar in uleiul ramas se pune ceapa taiata marunt,ardeiul de asemenea,2polonice cu apa de la fiert si se lasa pe foc pana scade si ceapa este fiarta.
Se adauga apoi rosiile si usturoiul pasate la blender impreuna
carnea,se completeaza cu alte 2polonice cu apa de la fiert,sare,piper,dafin,putin cimbru si se lasa pe foc mic pana scade
In acest timp din cartofi se pregateste un piure dupa reteta clasica pe care o stie toata lumea,iar cand totul este gata,se serveste cu acritura de sezon.


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme