Tocana de vinete cu ciuperci

Cine a spus ca din greseli iti iese o mancare mai buna,bine a zis! asa am patit si eu acum;as fi dorit o cu totul alta mancare dar pe parcurs am schimbat ideea,mi-a fost teama ca voi strica totul dar la final surpriza cea mare a fost ca rezultatul pur si simplu m-a dat pe spate,un gust incredibil de bun,cel putin pentru mine si Costel asa ca dupa ce am savurat cate o portie zdravana,ce a ramas am pus la borcan,le-am fiert 1h,le-am pus la camara, pentru ca cine stie daca a doua oara-mi va iesi la fel!!
Imi fileaza lampile nu???
AVEM NEVOIE DE:
1kg ciuperci galbiori
2kg vinete
2cepe mari
1kg ardei kapia
2kg rosii
1cana cu ulei
2-3ardei iuti
2frunze de dafin
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu fund dublu se pune uleiul, ceapa,ciupercile spalate foarte bine si feliate,
adaugi apoi vinetele spalate si taiate cubulete mai mari,
ardeiii fasii,rosiile la fel spalate si taiate tot cuburi mai mari,1lingurita cu sare,ardeiul iute rondele,dafin,1cana cu apa apoi se da vasul la cuptor si se lasa pana scade,amestecand din cand in cand
 Dupa ce este gata,se serveste calda dar si rece este foarte buna si de asemenea este foarte buna de pus la borcan pentru iarna!
Pentru ca anul trecut ne-a placut tare mult,am facut din nou aceasta tocana si tot buna a iesit

 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme