Dovleac copt cu lapte

Zilele trecute cat a fost frig afara si a plouat,mi-am facut de treaba pe la cuptor si pentru ca nepotul meu m-a rugat sa-i fac bostan copt,i-am facut dar nimanui,nici chiar mie nu mi-a placut!!!
Ce sa fac cu el,parca nu-mi venea sa-l arunc,cand se trezeste amintirea din copilarie a sotul meu,sa-l fac cu lapte;ce sa zic,eu nu am mancat niciodata asa ceva si nici nu stiam cu sa-l fac,asa ca m-am lasat indrumata de el;sunt si barbatii buni la ceva in casa omului!!!!(in afara de alte treburi!!)
Vreau sa spun ca mi-a placut si mie de aceasta data!
AVEM NEVOIE DE:
1dovleac mic
cateva cristale de sare de mare
1lingura zahar,dupa gust
500ml lapte
nucsoara
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleacul taiat felii,curatat de coaja si seminte,se pune in tava pe hartie de copt si se lasa 1h la cuptor,pana este foarte moale
Dupa ce s-a racit,se curata coaja intarita din jurul feliilor,miezul se paseaza la blender sau cu instrumentul de facut piure de cartofi
apoi se rastoarna in vasul cu lapte pe foc,se adauga putina sare,zahar,iar dupa cateva clocote se serveste fierbinte cu putin praf de nucsoara
Daca va place mamaliga cu lapte,acelas gust are si aceasta supa,nici nu stiu in ce categorie s-o incadrez! buna foarte buna!!

 
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme