Guguluf cu pudra de roscove

Am cumparat pudra asta de roscove,si-mi vine sa fac cate ceva non stop,ata de mult imi place!!niciodata nu mi-am imaginat ca poate avea gust de ciocolata!!
Cat despre aceste checuri zebra,nu ma satur si le fac pana termin roscovele!
AVEM NEVOIE DE:
5oua
1pachet de unt
1cana cu zahar
250g faina
2plicuri zahar vanilat
1plic praf de copt
140ml lapte cald
2linguri pudra de roscove
esenta de vanilie
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Se face o crema fina din unt moale si zahar,se adauga pe rand oale,mixand energic dupa fiecare,apoi aromele,laptele cald alternand cu faina si praful de copt mixand bine cateva minute
Se imparte aluatul in doua vase,intr-unul se incorporeaza pudra de roscove
apoi intr-o forma de guguluf unsa si tapetata cu faina daca este din tabla,se pune cu lingura aluat,alternand culorile
Dupa ce s-a terminat aluatul,se bate tava de masa sa se imprastie aluatul apoi la cuptor la foc mic 40min
Dupa ce s-a racit,se rastoarna pe un platou,se pudreaza cu zahar si se taie.




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme