Muschi de porc cu ciuperci si smantana

Astfel de mancare eu nu o prea fac cu carne de porc,dar mi-a ramas de la o alta reteta si nu am pus-o din nou in congelator,asa ca am facut putin cat pentru doua persoane.
AVEM NEVOIE DE:
500g muschi de porc
500g ciuperci
400ml smantana lichida de soia eu am avut
50ml ulei
4linguri faina
100ml vin alb
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Muschiul taiat in suvite,se amesteca cu faina,
se scutura se excesul de faina, apoi se pune la prajit in tigaia cu ulei incins;se amesteca usor iar dupa 1-2min,se adauga ciupercile feliate

Dupa alte cateva minute(3-4),se adauga vinul,1/2lingurita cu sare,dupa ce s-a evaporat alcoolul,1cana cu apa si se lasa pe foc sa fiarba incet.
Dupa ce carnea este fiarta,se adauga smantana amestecand incet iar dupa 1-2clocote,se potriveste de gust apoi se opreste focul si se serveste cu mamaliguta pentru cine doreste si muraturi.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme