Negresa cu marshmallows

Hmm,mi-au ramas de la fete aceste jeleuri gumate,mie nu-mi plac dar totusi sa le folosesc undeva,zic!
M-am pus pe facut o negresa si am adaugat cateva;nu am inteles si nici acum ce s-a intamplat si de ce,toate acestea au iesit din aluat si erau prin cuptor😖😢😢
OK,stiu ca sunt foarte usoare si este normal sa stea deasupra dar,totusi ma gandeam ca se vor topi in cuptor😄😄
Ce au ramas deasupra,erau foarte uscate,asa ca le-am scos si pe ele si uite asa am ajuns la o negresa simpla fara nimic!!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
1pachet de unt
1pahar cu zahar
200g ciocolata menaj
2linguri cacao
1plic zahar vanilat
1plic praf de copt
1pahar cu lapte
3cani cu faina
miez de nuca taiat
stafide
1punga marshmallows
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pe bain-marie se pun untul,zahar,ciocolata cubulete,cacao,laptele,vanilia si se amesteca bine.Dupa ce totul este omogenizat,se lasa la rece
Dupa ce crema este suficient de rece,se incorporeaza ouale batute,nuci taiate,stafide si marshmallows apoi faina cu praful de copt.
Se rastoarna compozitia in tava cu hartie de copt si la cuptor 30min
Dupa ce s-a racit,se pudreaza cu zahar si se taie






2 comentarii:

  1. Si eu am niste marshmallows si nu stiu ce sa fac cu ele. Dar daca zici ca...zboara din prajitura...inseamna ca nu e buna solutia. Oare daca le marunteai ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot asa am zis si eu sa le tai marunt dar daca aluatul e moale cred ca tot se ridica la suprafata,cred ca trebuie ceva gen aluat de paine

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme