Panna cotta fulg de nea

Cand am fost cu copiii intr-o mica vacanta la Brasov,intr-un supermarket am vazut aceasta forma de silicon;oooo,ce m-am bucurat mai ales ca este ceva deosebit.Abia asteptam sa vina sarbatorile ca s-o pun la treaba.
Am facut ceva simplu dar care a mers la cuptor!!ei bine,nu a fost bine pentru ca talpa trebuie sa fie alba nu rumena!deci respectivul a ajuns la galeata,mai ales pentru faptul ca (recunosc!!)l-am uitat in cuptor......
Asa ca,in aceasta forma nu trebuie sa se faca ceva la cuptor,punct!!(sper sa nu uit)
AVEM NEVOIE DE:
400ml smantana lichida
200ml lapte
1plic foi de gelatina
1baton de vanilie
2linguri zahar
1ceasca frisca batuta pentru ornat
sos de fructe de padure pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un vas pe foc mic laptele,zahar si batonul de vanilie taiat pe lung si cu semintele scoase
Dupa cateva minute se da vasul deoparte,se incorporeaza gelatina hidratata 5min in apa rece,se amesteca bine,se scoate batonul de vanilie apoi se rastoarna in forma
Se lasa la frigider cateva ore,indicat ar fi pana a doua zi pentru siguranta(eu asa fac mereu atunci cand reteta spune cateva ore)
Cand se scoate din frigider,se trece de jur imprejur cu un cutit subtire apoi se rastoarna pe un platou.
Dupa cum se observa forma,cand se rastoarna nu trebuie sa ramana nimic pe fundul ei,pentru ca asta-i tot farmecul!
Sa va spun secretul meu cu astfel de forme;trec pe fundul ei cu o pensula inmuiata in putin ulei de migdale pe care-l tin in frigider si uite asa se rastoarna foarte frumos;am cititpe la diferite persoane ca trebuie tinuta forma in congelator,in apa rece,dar la mine nu a functionat!
Dupa ce este rasturnata,se orneaza cu un posh cu duiul subtire,cu frisca exact pe desenul lasat de forma.
Se taie si se serveste cu sos din fructe de padure,facut de mine si de asemenea tinut in borcanel in frigider.






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme