Prajitura sah

De mult mi-am dorit sa fac o astfel de prajitura dar nu asa;acum am ales calea cea mai simpla pentru ca nu am avut de ales!foile au fost cumparate pentru alta reteta dar daca nu am avut chef,au intrat aici!Poate cu alta ocazie voi reusi sa fac si adevarata prajitura sah,cine stie!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet foi de pandispan cu cacao
1pachet foi de pandispan cu vanilie
1plic crema de cafea Dr.Oetker
1plic crema de vanilie Dr.Oetker
Daca tot am primit cadouri de la Dr.Oetker,trebuie sa le folosesc undeva
 
4linguri zahar pentru sirop
CUM SE PROCEDEAZA
O foaie cu cacao si una alba,se decupeaza cu inelul de la o forma de tort,pentru ca la final,se vor introduce in acest inel si se monteaza.
Discul rezultat se decupeaza cu o alta forma si tot asa pana rezulta mijlocul foarte mic.
Se pregatesc cele doua creme dupa instructiunile de pe plic

apoi se pune inelul de la forma de tort pe un platou,se aseaza unul din cercurile mari,in interior un cer de alta culoare si tot asa pana se inchide
Se insiropeaza blatul din interior(pentru ca foile sunt subtiri,se poate si fara insiropare),apoi daca primul cerc este cu cacao cum se vede in imagine,se pune crema de vanilie;se acopera cu un alt blat montat pe masa dar culorile inversate,
crema cu cafea si tot asa pana se termina crema si blaturile.
Ultima crema se niveleaza frumos apoi se lasa la frigider cateva ore sau pana a doua zi,cand se scoate inelul,se pudreaza deasupra cu putina cafea apoi se taie.


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme