Ciuperci cu leurda

Iata ca am ajuns la 1800 de retete pe blog!!frumoasa activitate cu munca se intretine,parerea mea!
Pentru ca am cumparat mai multa leurda,am tinut s-o pregatesc in mai multe feluri;chiar daca a fost suficient de multa(10legaturi),nu mi-au ajuns ce-mi propusesem pentru ca am folosit-o si in salata;ramane pe alta data!
Aceasta este o super delicioasa reteta de post iar pentru cine doreste,la final poate adauga putina smantana iar mancata cu mamaliguta este ceva super,mega si mai multe!!!😋😋😋😋

AVEM NEVOIE DE:
500g ciuperci
2leg.leurda
1ceapa
3linguri ulei de masline
1leg.patrunjel
2catei de usturoi
50ml vin alb
sare
piper
marar Kotanyi
200ml smantana lichida vegetala

CUM SE PROCEDEAZA:
Ciupercile spalate,curatate daca e cazul,feliate,se calesc in vasul cu ulei impreuna cu ceapa si usturoi tocate marunt;
Dupa ce a scazut apa din ele,se adauga leurda spalata si taiata marunt
patrunjelul de asemenea,vinul,se amesteca totul si se lasa pe foc pana scade;la final pentru cine doreste,dar avand in vedere ca smantana este vegetala,se poate folosi cu incredere;deci la final se adauga smantana si se lasa pe foc amestecand,pana se ingroasa,se condimenteaza,se adauga mararul iar dupa 1-2clocote se opreste si se serveste cu mamaliguta sau cu ce vrea fiecare.
Ultima poza din anul 2019




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme