Coaste de porc si aripioare lipicioase

In toamna cand au fost copiii la noi si am facut o plimbare la munte,am gasit cartea bucatarului chef Florin Dumitrescu
Abia am asteptat sa ajung acasa s-o rasfoiesc si sa ma apuc de treaba dar dezamagirea mea a fost totala!!
Cu aceasta ocazie mi-am intarit convingerea ca unii bucatari cand scriu carti de bucate,o fac doar dupa gustul lor,retete doar din regiunea de unde provin,nimic clasic,nu mai vorbesc de traditional si aici ma refer la arhicunoscuta Ciorba de burta!!!Ei bine,acum vin eu cu intrebarea:unde in toata Romania,a mancat cineva aceasta Ciorba de burta cu legumele taiate,cu patrunjel,mai trebuia s-o acreasca cu bors si exact cireasa de pe tort avem!!!????chiar daca i se spune ciorba!!!😠😠😠
Am tot respectul pentru cine este si ce stie sa pregateasca dar cu toata sinceritatea va spun ca am ramas putin dezamagita!
 Asta e parerea mea,mi-o mentin iar pe blogul meu am voie sa scriu ce vreau si sa-mi exprim parerea cum vreau!
Aceasta reteta este singura care mi-a atras atentia si care mi-am dorit s-o incerc pentru ca am in depozitul meu de condimente tot ce-mi trebuie si chiar mi-a placut!
AVEM NEVOIE DE:
500g aripioare de pui
2coaste de porc(eu le-am adaugat pentru ca erau ratacite prin congelator)
6linguri sos de soia
1lingura ulei de susan
1lingura otet de orez
5picaturi sos Tabasco
2linguri sos de stridii
1lingura zahar brun
1lingurita miere
4linguri ketchup
1lingura mustar
1ceapa
orez mexican sau cartofi pentru garnitura
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se pune ceapa taiata marunt,apoi restul ingredientelor,se amesteca cu telul pana se obtine un sos legat
apoi se rastoarna peste carnea pusa intr-un vas de yena sau alta tava
Se amesteca bine totul,se acopera cu folie alimentara si se lasa la frigider cateva ore,ideal ar fi pana a doua zi cand se intoarce carnea apoi se lasa la cuptor la foc mic 2h sau mai mult depinde de cuptor,timp in care se verifica din cand in cand si se mai unge carnea cu sos.
In acest timp intr-o tigaie cu putin ulei de masline,se pune orezul mexican fara sa fie dezghetat
se amesteca continuu,se adauga o ceasca mica cu apa si se lasa sa fiarba;dupa ce a scazut si orezul este fiert se condimenteaza si se serveste
Pentru cine doreste,poate servi cu cartofi prajiti si salata de sezon.








 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme