Peste prajit cu mujdei verde

Am mai facut un asemenea mujdei cu ceva timp in urma dar acum l-am imbunatatit si a fost super,super bun!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg peste,eu am avut burta de novac pentru ca nu suport oasele mici
sare
cateva linguri cu faina
ulei pentru prajit
MUJDEI:
1leg.usturoi verde
1capatana mica usturoi vechi
1rosie
1mana de frunze de lamaita
3linguri ulei de masline
1/4lingurita sare
cateva picaturi zeama de lamaie
Asta este lamaita,cumparata de la Kaufland,pe eticheta i se spune altfel dar eu o stiu din copilarie cu aceasta denumire si este foarte buna adaugata in sosuri mai ales de peste pentru ca are aroma de lamaie si in amestecul de supe crema
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele portionat,trecut prin faina,se prajeste in ulei pe ambele parti apoi se scoate pe farfurie si se lasa deoparte.
Se pun in blender toate ingredientele curatate,spalate,taiate
apoi dupa ce s-a format un sos,se potriveste de gust,daca e prea gros si iute,se mai adauga putina apa,apoi se rastoarna intr-un bol
Se serveste,cum altfel decat cu mamaliguta!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme