Clatite cu flori de salcam

Cu flori de salcam nu am facut decat gogosi,acum clatite si nu mai stiu daca se mai face ceva cu ele,da checuri,briose si alte alea!!
De dulceata nu sunt curioasa pentru ca am cumparat un borcanel de la manastire cand am fost cu copiii si mai am si acum.!
AVEM NEVOIE DE:
2-3 inflorescente de salcam
3oua
putina sare
1cana cu lapte
1lingura ulei
esenta de vanilie
faina
dulceata de salcam
CUM SE PROCEDEAZA:
Se rup florile mici de pe ciorchine si se tin in apa rece;Intr-un castron se bat ouale cu un praf de sare,vanilie,lapte,se adauga faina cate putin amestecand cu telul pana ajunge la consistenta dorita iar la final se incorporeaza florile
Nu am facut multe,pentru ca nu am stiut ce va iesi
In tigaia termorezistenta se pune cate un polonic mic si se pregatesc clatitele.
Nu am vazut pe la nimeni,nu stiu ce fel trebuie sa fie astfel de clatite dar mie mi-au iesit ca si clatitele americane,nu pot fi rulate pentru ca sunt impiedicate de flori
Se umplu cu dulceata de salcam si se servesc calde,asa-mi plac mie clatitele




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme