Rata pe varza

Daca tot am primit o rata de la tara si daca tot piata e plina de varza verde,le-am combinat si a iesit o minune de papa bun!!
AVEM NEVOIE DE:
1rata
3kg varza verde
1ceapa
1morcov
3linguri pasta de ardei
3linguri pasta de rosii
20ml ulei
3catei de usturoi
1crenguta de cimbru uscat
200g sunca afumata
sare
1ceasca cu bors
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru siguranta,sa nu avem surprize din partea ratustei ca sa fie batrana,se fierbe apoi se scoate pe un platou
Se caleste in cratita cu ulei ceapa,morcovul ras fin si sunca taiata in felii mai groase
se amesteca iar dupa cateva minute se adauga pasta de ardei,pasta de rosii,1lingurita cu sare,si varza tocata fin
Eu nu frec niciodata varza,pentru ca iese la final prea moale si nu-mi place.
Am auzit ca face rau dar atunci vin eu cu intrebarea,daca face rau de ce in anumite boli este recomandat sucul de varza verde???
Bun,sa nu intram pe un alt teritoriu!
Dupa cum spuneam,se pune varza,se amesteca totul foarte bine,se adauga (optional)borsul,aceeasi ceasca cu apa,usturoiul pisat si se lasa la fiert.
Dupa ce a scazut,se rastoarna in tava pe fundul careia se pune crenguta de cimbru,deasupra jumatatile de rata care au fost pudrate cu putina sare
se preseaza putin in varza apoi la cuptor se tine la foc mic 1h
Se serveste cum altfel decat cu mamaliguta si ardei iute dar eu la aceasta bunatate am avut musafiri care nu mananca mamaliga!! pacat am zis eu!!!




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme