Sarmalute cu soia si ciuperci cu mix frunze

Am facut sarmalute cu soia,alta data doar cu ciuperci dar combinate niciodata,ei bine le-a venit randul si bine am facut ca-s bune rau!
AVEM NEVOIE DE:
1punga fulgi de soia
1kg ciuperci
4cepe
1morcov
1pastarnac
50ml ulei
1ceasca pasta de ardei
1cana suc de rosii
1cutie rosii cubulete SunFood
sare
piper
verdeata
1cana cu orez
frunza de vita
1ceasca cu bors(optional)
 CUM SE PROCEDEAZA:
Se calesc ciupercile taiate marunt in ulei cu ceapa taiata tot marunt,si radacinoasele date pe razatoare iar dupa ce a scazut apa se adauga rosiile,pasta de ardei,1lingura rasa cu sare,1lingurita rasa piper,1/2lingurita cimbru,fulgii de soia,1cana cu apa si se lasa la fiert cu capac.
Se adauga apoi orezul spalat si scurs,verdeata,se amesteca bine,se potriveste de gust, dupa care se lasa 1-2h sa se odihneasca.Eu de fiecare data cand fac sarmalute de post,fac umplutura cu o zi inainte sa se intareasca bine,altfel nu se pot infasura in frunze!
Pe fundul vasului,se pun frunze de vita apoi se pun sarmalutele infasurate in frunza de vita oparita daca sunt proaspete sau desarate daca sunt de la saramura.
Dupa ce s-a terminat umplutura,se acopera cu frunze,se adauga ceasca cu bors,se completeaza cu apa si suc de rosii,deasupra se pune o farfurie si se lasa vasul la cuptor la foc mic 1h.
Eu,de aceasta data,pentru ca am oprit o varza murata si am pus-o la congelator,am impartit umplutura si am facut sarmalute si cu varza murata!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme