Pizza2

Mi-a fost pofta de pizza si cum am avut in frigider toate ingredientele necesare am rezolvat-o imediat!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de pizza
branzeturi frantuzesti-Brie,frantuzeasca de capra
200g cascaval
1ceasca sos de rosii
1borcan de ciuperci
muschi tiganesc
ketchup
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune aluatul in tava de la aragaz pe hartie de copt,se aduna marginile spre interior  apoi se pune deasupra sos de rosii,se intinde pe toata suprafata cu o lingura,apoi muschiul taiat cubulete ,
ciupercile bine scurse,cubulete de branza
deasupra cascaval ras din belsug si la cuptor se lasa 20min,depinde de cuptor
Se taie si se serveste imediat cu ketchup deasupra.
Un deliciu!
Cam des mi se face pofta de pizza si cum am in permanenta cel putin un pachet de aluat de pizza in congelator si diferite resturi ce urmeaza a fi puse deasupra,nu dureaza mult pana e gata.
Am facut de multe ori dar fiind aproape identice,nu am mai pus poze,doar una si gata😅😅
2018

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme