Sunca de porc vietnamez cu boia

Date referitoare la porcul vietnamez,gasiti AICI
Dupa cum va spuneam,gusa si alte bucati de sunca de la spate,le-am facut asa cum stiu eu cu boia.
Nu vreau sa dau explicatii din nou de ce aceste bucati se numesc SUNCA!!!asa cum eu accept tot felul de regionalisme si nu dau ochii peste cap,as vrea sa-mi fie acceptate si mie unele cuvinte pentru ca asa se spune pe la noi si punct!!!
AVEM NEVOIE DE:
bucati de sunca
sare de bucatarie
1plic cu boia dulce Kotanyi
1plic cu usturoi praf Kotanyi
SARAMURA:
6frunze de dafin
1lingura boabe de piper
1lingura boabe de ienibahar
1lingura boabe de ienupar
2capatani de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas se pun bucatile de sunca cu multa sare pe ele,se acopera cu un capac sau cu alt vas
 si se lasa vasul sa stea la rece 4-5zile
Dupa acest timp,eu obisnuita cu porcul nostru autohton,ma pregateam sa fierb sunca dar surpriza mea a fost mare cand am taiat o suvita sa vad cat de sarata s-a facut,sa observ ca aceasta sunca este foarte frageda,imi intra degetele in ea de ziceai ca-i fiarta!!!
Vazand aceasta situatie,am schimbat datele problemei,am fiert intr-o oala 5l de apa cu toate mirodeniile de la saramura, usturoiul pisat,fara sare pentru ca are sunca suficienta sare,apoi am rasturnat apa in vas peste sunca
Am pus un capac care sa stea direct pe sunca sa fie cuprinsa toata de saramura,si am tinut la frigider 3zile
Dupa acest timp am scos sunca,am tamponat-o cu prosoape de hartie,am taiat o suvita sa vad rezultatul si este EXCELENT
Am pudrat fiecare bucata cu amestecul de boia cu usturoi apoi am pus in pungi la congelator cate o bucata cat se consuma
Dar un rezultat si mai excelent ar fi fost daca era afumata,dar in lipsa de "aparatura"e foarte buna si asa!!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme