Ostropel de pui

Am facut ostropel de pui cu reteta mamei dar am vazut o postare a prietenei mele dragi Gaby Duceag,care m-a lasat fara cuvinte
Am facut-o si intradevar ne-am lins degetele asa cum spunea ea!
AVEM NEVOIE DE:
8copanele
1capatana de usturoi
1cutie rosii intregi Sun Food
sos de soia
1ceapa
1lingura otet balsamic
1/2lingurita zahar
ulei de masline
2foi de dafin
boia iute
sare
piper
cimbru
patrunjel verde
busuioc
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui copanelele intr-un castron,adaugi cateva linguri de sos de soia,le amesteci bine,le lasi cateva minute apoi le prajesti in ulei acoperite cu capac.
Intr-o craticioara pe foc,pui putin ulei de masline,ceapa si usturoi taiate marunt,dafin,dupa cateva minute rosiile taiate sau pasate,1ceasca cu apa iar dupa 10min,copanelele cu tot cu ulei
Adaugi acum boia iute dupa gust,otet,zahar,putin cimbru,1crenguta de busuioc apoi lasi la cuptor 30-40min.Dupa ce este gata,scoti busuiocul si mananci cu mamaliguta sau cu cartofi natur,sau cu ce vrea fiecare
O adevarata nebunie!multumesc draga mea Gaby!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme