Sarlota cu fructe de padure

Doamne ce-mi place desertul asta frantuzesc!!!se pregateste atat de repede si usor dar cat e de bun,nu mai spun!!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet piscoturi
400g iaurt cu fructe
500g amestec de fructe de padure
200ml sirop sau zeama de compot
CUM SE PREGATESTE:
Pentru cine nu are forma speciala pentru sarlota(eu mi-am adus-o din Franta),se poate folosi de orice forma rotunda.
Deci,intr-o forma rotunda,pui pe pereti unul langa altul piscoturi inmuiate in sirop,de asemenea si pe fundul formei;pui in interior 3-4linguri de iaurt amestecat cu fructe,
acoperi iaurtul cu piscoturi tot inmuiate in sirop,din nou iaurt si tot asa pana se termina,ultimul strat fiind de piscoturi.Pui o farfurie deasupra direct peste piscoturi sa stea presate,forma mea are capac
Lasi la frigider pana a doua zi,cand scoti farfuria,pui un platou deasupra si rastorni
Asa sunt dotate formele speciale pentru sarlota,are un capac iar cand il scoti,sarlota prinde aer si aluneca singura pe platou
Deasupra torni un topinc de orice fel,sau poti face un sirop din cateva fructe  pasate si pe foc cu putin zahar.
Ornezi cu fructe,tai si servesti musafirii sau nu!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate