Sarmalute de post cu ciuperci cu frunza de vita

Pentru ca-mi plac sarmalutele,am cateodata o pofta nebuna de sarmalute de post,indiferent ca-s cu ciuperci sau nu;asa am facut si acum iar cand am cautat pe blog,am ramas surprinsa ca asa ceva nu aveam!!!bun,norocul meu ca am facut ceva poze!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg ciuperci
500g ceapa
2morcovi
50ml ulei
250g orez
1cana suc de rosii
1ceasca pasta de ardei
sare
piper
cimbru
verdeata
frunza de vita
ardei grasi,eu de fiecare data cand fac sarmalute cu frunza de vita,adaug si 2-3ardei grasi
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei incins se pune ceapa taiata marunt,morcovul ras fin,1ceasca cu apa si se lasa la fiert pana scade,se adauga ciupercile spalate sau curatate daca e cazul si taiate marunt,dupa 5min.timp in care amesteci mereu sa nu se lipeasca,se afdauga pasta de ardei,putin suc de rosii iar dupa ce a scazut si uleiul a iesit la suprafata,se adauga orezul spalat si scurs,sare,piper,putin cimbru,verdeata taiata marunt,se amesteca bine iar dupa omogenizare,se lasa deoparte cateva ore.
Eu de regula de cate ori fac asa ceva,fac umplutura si o lasa pana a doua zi.
In acest timp se oparesc frunzele,ardeiii se spala si se scot cotoarele,apoi se incepe operatiunea de infasurare a sarmalutelor.
Imi place sa le mananc dar cand vine vorba de infasurat,parca-mi vine sa fug de acasa!!!
In vasul de fiert,daca se poate un tuci,se pun pe fun cateva crengute de cimbru,se acopera cu frunze de vita oparite,apoi se pun pe mijloc ardeiii iar in jurul lor sarmalute
Se acopera totul cu frunze,se adauga restul de suc de rosii,1-2cani cu apa(cine doreste poate adauga si putin bors),putina sare,se acopera cu un capac mic sau farfurie apoi se lasa vasul la cuptor la foc mic1h.
Se serveste dupa dorintele fiecaruia dar noua nu ne lipseste mamaliguta cand avem sarmalute!



 



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme