Dulceata de ardei iuti2

Am facut si anul trecut astfel de dulceata dar nu am fost multumita,Stiu ca dulceata trebuie sa fie cu bucatele dar avand in vedere ca aceasta dulceata nu se serveste pe farfurie ca orice alta dulceata,ea se foloseste ca sos in amestec cu alte ingrediente,sau alaturi de fripturi,peste,omlete sau de ce nu in compozitia diferitelor preparate.De aceea am schimbat metoda de preparare iar de aceasta data a fost super buna,pe placul meu!
Asta e parerea mea!
AVEM NEVOIE DE:
2kg ardei iuti carnosi
500g ardei kapia(optional)
700g zahar
1l otet
1/2lamaie
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
In primul rand va atentionez ca trebuie sa va :baricadati"in bucatarie cu usa inchisa si geamul larg deschis,sa aveti manusi si masca pentru ca altfel patiti ca mine.
Eu am lasat toate gemurile dar si usile deschise in tot apartamentul,in ideea ca se face curent si toti aburii ies afara dar a fost gresita ideea mea pentru ca mi s-au stricat toate flori si plante care au fost mai sensibile,muscate,busuioc,lamaita,menta,salvie!!!
In vasul de dulceata pui otetul si zaharul sa fiarba iar cand s-a legat ca orice sirop de dulceata,adaugi ardeiii
 curatati de seminte si nervuri,spalati,trecuti prin masina de tocat,putina sare(1/4lingurita)
Lasi sa fiarba adunand spuma care se formeaza iar dupa ce s-a legat,adaugi zeama de lamaie

Pui dulceata fierbinte in borcane curate,infiletezi capacele si le lasi sa se raceasca in patura
O poti folosi in multe sosuri,drept condiment in diferite mancaruri,1lingurita cu dulceata pusa alaturi de friptura,peste,sau oriunde vreti s-o adaugati daca va place gustul de picant.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme