Chec cu albus si fructe tropicale

Am primit de la nepoti acest robot pe care mi-l doream de foarte mult timp dar fiind atat de scump,ramaneam cu dorinta!!
Acum daca l-am primit,trebuie sa-l pun la treaba si am inceput cu ceva usor ca sa nu se sperie,zic!!!😄😄😄
AVEM NEVOIE DE:
10albusuri
1cutie compot de fructe tropicale Sun Food
2linguri pudra de roscove sau cacao
putina sare
1cana cu zahar
aceeasi cana cu faina
1lingurita praf de copt
1lingurita zeama de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui in robot albusurile cu putina sare si zeama de lamaie,cand incepe sa-si formeze creste adaugi zaharul cate putin
iar dupa ce ai terminat tot zaharul,adaugi faina cu praful de copt si amesteci usor cu viteza redusa.
Scoti vasul cu albus,pui cu lingura in doua tavi cu hartie de copt(eu am tavi de silicon si nu e nevoie),
iar in albusul ramas adaugi pudra de roscove sau cacao iar dupa omogenizare,acoperi albusul din tavi
nivelezi suprafata,pui restul de fructe ramase si la cuptor lasi 30min la foc mic,fara sa deschizi usa
Dupa ce s-au racit,scoti din tavi si pudrezi cu zahar.



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme